Menu

Týdenní plán

  1. PRAVIDELNÝ pohyb je lidskou přirozeností jako PRAVIDELNÝ příjem potravy.
  2. PESTROST v pohybu je stejně důležitá jako PESTROST v jídelníčku.
  3. ODPOČINEK je nutný pro celkovou regeneraci stejně jako noční ODPOČINEK, kdy člověk sní a dobíjí energii.

Rutina.cz Vám PRAVIDELNĚ každý týden přináší PESTRÉ a NOVÉ cvičební plány včetně dní ODPOČINKU na regeneraci.

Každou neděli přesně o půlnoci středoevropského času naskočí nový cvičební plán, kterého se můžete po celý týden držet.

Mám pro vás i cvičební týdenní plán na ukázku, abyste měli představu, co vás každých 7 dní bude přibližně čekat.

Jak určitě už mnoho z vás ví „Cvičení Vás musí bavit“, aby se z něj stal zvyk a dlouhodobá záležitost. Sestavy jsou proto každý následující týden jiné – o to zábavnější a pestřejší týdenní plány jsou a cvičební plán hned tak neomrzí 😉

Vaše Maruška

Pokročilí

POIzometrické posilování – spodní partie #2 více... VIP
ÚTKardio – břicho #1 více... VIP
STOčistný den #7 (s lehkým cvičením) více... VIP
ČTPosilování – horní partie #6 více...
Strategické kardio – celé tělo #8 více... VIP
SOVOLNO
NEVOLNO

Začátečníci

POPosilování – spodní partie #10 více...
ÚTKardio – břicho #3 více... VIP
STOčistný den #7 (s lehkým cvičením) více... VIP
ČTPosilování – horní partie #3 více... VIP
Kardio celé tělo #8 více... VIP
SOVOLNO
NEVOLNO