TRX – horní partie (a břicho) #1

Pokročilí

Milí Rutiňáci,

dnes vám přináším v pořadí již druhou TRX sestavu.

Následujících 8 neděl natočím na každý týden jednu novou TRX sestavu se zaměřením na určitou svalovou skupinu za využití posilování, HIIT sestav či kardia.

Prostřídáme tak celé tělo, různé styly a tréninky budou opět velmi rozmanité, pestré, zábavné a nastavené tak, aby pomyslně rychle utekly 😉

I do budoucna budu občas TRX cvičení zařazovat jako bonus pro ty, kdo popruhům propadli (nebo propadnou J) a ocení jejich všestrannost a funkčnost pro domácí i venkovní trénink jako já. Na léto se totiž budou TRXka náramně hodit – zavěšené venku na stromě při svitu sluníčka jsou parádní pomůckou, jak cvičit na čerstvém vzduchu a mít ze sebe a cvičení super pocit.

Tato sestava je poslední, kterou vystavuji pro veřejnost, ostatní budou už jen pro Rutina cvičební členy. Užijte si ji 🙂

Další TRX sestavy naleznete ZDE

Pomůcky

TRX

Sestava

Zahřívací část  (3 min) – 3x dokola následující 2 cviky

  1. cvik – (30 sek) vysoký běh na místě s mírným náklonem
  2. cvik – (30 sek) střídavá fajfka v mírném náklonu

Posilovací část (23 min :45 sek) – 3x dokola následujících 6 cviků

  1. cvik – (60 sek cvičení/ 15 sek odpočinku) nakloněné shyby
  2. cvik – (60 sek cvičení/ 15 sek odpočinku) křížový sed leh s rotací (levá noha v popruhu)
  3. cvik – (60 sek cvičení/ 15 sek odpočinku) přítah a do mostu
  4. cvik – (60 sek cvičení/ 15 sek odpočinku) křížový sed leh s rotací (levá noha v popruhu)
  5. cvik – (60 sek cvičení/ 15 sek odpočinku) nakloněné kliky
  6. cvik – (60 sek cvičení/ 60 sek odpočinku) v-sed leh

Protahovací část (10 min)

  1. cvik – (2 min) obloučky
  2. cvik – (2 min) prsa/záda v předklonu
  3. cvik – (2 min) ramena
  4. cvik – (4 min) prodýchání zad v zavěšení

Sestava

Protažení

Vaše Maruška