HIIT – břicho #2 (a spodní partie)

Pokročilí

Ahoj Rutiňáci,

Jeďte na maximum a trénujte…HIIT sestavy jsou stejně vhodné pro pokročilé i pro začátečníky!

Už jen z hlediska vývoje člověka je krátký intenzivní trénink přirozená záležitost – při lovu musel vynaložit krátké intenzivní úsilí k tomu, aby dostihl svou kořist. Tím trénoval i svou vytrvalost, kterou málokdy potřeboval. Proto není třeba ztrácet čas aerobním dlouhotrvajícím tréninkem. Ušetřený čas vždy můžete investovat do kvalitního protažení a následné regenerace!

Pěkně si zacvičte!

Pomůcky

stolička

Sestava

Zahřívací část  (2 min)

  1. cvik – (2 min) zvedání kolen vpřed a ke straně s poskakování na místě

HIIT část (16 min) – 8x dokola 20 sek cvičení / 10 sek odpočinku pro každou část

1. část

  1. cvik – (20 sek cvičení/ 10 sek volno) výskoky ve výpadu s pažemi do prodloužení těla

2. část

  1. cvik – (20 sek cvičení/ 10 sek volno) pavoučí prkno

3. část

  1. cvik – (20 sek cvičení/ 10 sek volno) dřep s rotací a intenzivním zapojením paží

4. část

  1. cvik – (20 sek cvičení/ 10 sek volno) zpevnění na zádech a dotyk špiček

Protahovací část (12 min)

  1. cvik – (3 min) kočička
  2. cvik – (3 min) rotace vsedě
  3. cvik – (3 min) rotace vsedě
  4. cvik – (3 min) placka

Sestava včetně zahřátí a protažení

Popis cviků a ukázky lehčích variant

Vaše Maruška