Cvičení do kanceláře – spodní partie #3 (protažení problémových partií)

Milé Rutinačky a Rutináci,

během tohoto kancelářského 15minutového cvičení protáhneme často zkrácené svaly a také se zaměříme na mobilitu.

Užijte si sestavu!

Nezapomínejte, že správné držení těla je na prvním místě, a také PODĚKOVAT svému tělu, že můžete cvičit 

Pomůcky

thera-band; tenisák

Sestava (15 min)

  1. cvik (1 min) – dynamické protažení nártu
  2. cvik (1 min / 30 sek volno) – dynamické protažení nártu (druhá noha)
  3. cvik (1 min) – uvolnění chodidla tenisákem
  4. cvik (1 min / 30 sek volno) – uvolnění chodidla tenisákem (druhá noha)
  5. cvik (1 min / 30 sek volno) – napínání thera-bandu flexí chodidla
  6. cvik (1 min / 30 sek volno) – napínání thera-bandu flexí chodidla (druhá noha)
  7. cvik (1 min : 30 sek / 30 sek volno) – vnitřní a vnější rotace napnuté nohy vycházející z kyčlí
  8. cvik (1 min : 30 sek / 30 sek volno) – vnitřní a vnější rotace napnuté nohy vycházející z kyčlí (druhá noha)
  9. cvik (1 min : 15 sek / 30 sek volno) – protažení piriformisu s pažema vzad
  10. cvik (1 min : 15 sek) – protažení piriformisu s pažema vzad (druhá noha)

Sestava

Vaše Maruška