Menu

Týdenní plán

  1. PRAVIDELNÝ pohyb je lidskou přirozeností jako PRAVIDELNÝ příjem potravy.
  2. PESTROST v pohybu je stejně důležitá jako PESTROST v jídelníčku.
  3. ODPOČINEK je nutný pro celkovou regeneraci stejně jako noční ODPOČINEK, kdy člověk sní a dobíjí energii.

Rutina.cz vám PRAVIDELNĚ každý týden přináší PESTRÉ a NOVÉ cvičební plány včetně dní ODPOČINKU na regeneraci.

Každou neděli přesně o půlnoci středoevropského času naskočí nový cvičební plán, kterého se můžete po celý týden držet.

Je tu pro vás i cvičební týdenní plán na ukázku, abyste měli představu, co vás každých 7 dní bude přibližně čekat.

Jak určitě už mnoho z vás ví, cvičení musí člověka bavit, aby se z pohybové aktivity stal zvyk a dlouhodobá záležitost. Sestavy jsou proto každý týden jiné -> o to zábavnější a pestřejší týdenní plány jsou a cvičení hned tak neomrzí 😉

Vaše Maruška

Pokročilí

POPosilování – celé tělo #26 více... VIP
ÚTHIIT- horní partie #4 více... VIP
STVývojová sestava #7 více... VIP
ČTPosilování – břicho #7 více... VIP
HIIT- spodní partie #5 (krásné, pevné pozadí) více... VIP
SOVOLNO
NEVOLNO

Začátečníci

POPosilování – celé tělo #6 více... VIP
ÚTKardio – horní partie #4 více... VIP
STVývojová sestava #7 více... VIP
ČTPosilování – břicho #4 více...
Kardio – spodní partie #10 více... VIP
SOVOLNO
NEVOLNO

Tyto webové stránky používají cookies a analytická data. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.