Menu

Týdenní plán

  1. PRAVIDELNÝ pohyb je lidskou přirozeností jako PRAVIDELNÝ příjem potravy.
  2. PESTROST v pohybu je stejně důležitá jako PESTROST v jídelníčku.
  3. ODPOČINEK je nutný pro celkovou regeneraci stejně jako noční ODPOČINEK, kdy člověk sní a dobíjí energii.

Rutina.cz Vám PRAVIDELNĚ každý týden přináší PESTRÉ a NOVÉ cvičební plány včetně dní ODPOČINKU na regeneraci.

Každou neděli přesně o půlnoci středoevropského času naskočí nový cvičební plán, kterého se můžete po celý týden držet.

Mám pro vás i cvičební týdenní plán na ukázku, abyste měli představu, co vás každých 7 dní bude přibližně čekat.

Jak určitě už mnoho z vás ví „Cvičení Vás musí bavit“, aby se z něj stal zvyk a dlouhodobá záležitost. Sestavy jsou proto každý následující týden jiné – o to zábavnější a pestřejší týdenní plány jsou a cvičební plán hned tak neomrzí 😉

Vaše Maruška

Pokročilí

POStrategické kardio – horní partie #2 více... VIP
ÚTPosilování – celé tělo #11 více... VIP
STVOLNO
ČTIzometrické posilování – břicho (a nohy) #1 více... VIP
Kardio – spodní partie #7 více... VIP
SOVOLNO
NEVOLNO

Začátečníci

POKardio – horní partie #1 více... VIP
ÚTPosilování – celé tělo #9 více... VIP
STVOLNO
ČTPosilování – břicho #5 více... VIP
Kardio – spodní partie #6 více...
SOVOLNO
NEVOLNO