Menu

Týdenní plán

  1. PRAVIDELNÝ pohyb je lidskou přirozeností jako PRAVIDELNÝ příjem potravy.
  2. PESTROST v pohybu je stejně důležitá jako PESTROST v jídelníčku.
  3. ODPOČINEK je nutný pro celkovou regeneraci stejně jako noční ODPOČINEK, kdy člověk sní a dobíjí energii.

Rutina.cz vám PRAVIDELNĚ každý týden přináší PESTRÉ a NOVÉ cvičební plány včetně dní ODPOČINKU na regeneraci.

Každou neděli přesně o půlnoci středoevropského času naskočí nový cvičební plán, kterého se můžete po celý týden držet.

Je tu pro vás i cvičební týdenní plán na ukázku, abyste měli představu, co vás každých 7 dní bude přibližně čekat.

Jak určitě už mnoho z vás ví, cvičení musí člověka bavit, aby se z pohybové aktivity stal zvyk a dlouhodobá záležitost. Sestavy jsou proto každý týden jiné -> o to zábavnější a pestřejší týdenní plány jsou a cvičení hned tak neomrzí 😉

Vaše Maruška

Pokročilí

POIzometrické posilování – horní partie #3 více... VIP
ÚTStrategické kardio – spodní partie #1 více... VIP
STVOLNO
ČTHIIT – břicho #2 (a spodní partie) více...
Posilování – celé tělo #13 více... VIP
SOVOLNO
NEVOLNO

Začátečníci

POPosilování – horní partie #9 více... VIP
ÚTKardio – spodní partie #3 více... VIP
STVOLNO
ČTHIIT – břicho #3 více... VIP
Posilování – celé tělo #7 více... VIP
SOVOLNO
NEVOLNO