Cvičení do kanceláře – horní partie #1 (zápěstí a ramena)

Milé Rutinačky a Rutináci,

další kancelářské cvičení kombinuje cvičení se zápěstím a práci s rameny/lopatkami. Za pouhých 15 minut v sedě určitě budete cítit, co se zapojovalo.

Užijte si sestavu!

Nezapomínejte, že správné držení těla je na prvním místě, a také PODĚKOVAT svému tělu, že můžete cvičit 

Pomůcky

kancelářská gumička; mini band

Sestava (15 min)

  1. cvik (2 min / 30 sek volno) – rozevírání gumičky
  2. cvik (1 min) – rotace v krční oblasti
  3. cvik (2 min / 30 sek volno) – rozevírání gumičky druhou rukou
  4. cvik (1 min : 30 sek) – rotace dlaně u okraje stolu
  5. cvik (1 min : 30 sek / 30 sek volno ) – rotace druhé dlaně u okraje stolu
  6. cvik (1 min) – napínání mini bandu šikmo do strany
  7. cvik (1 min / 30 sek volno) – napínání mini bandu šikmo do strany (druhá strana)
  8. cvik (1 min) – napínání gumičky pravou rukou před hrudníkem
  9. cvik (1 min / 30 sek volno) – napínání gumičky levou rukou před hrudníkem
  10. cvik (45 sek) – napínání mini bandu šikmo do strany
  11. cvik (45 sek) – napínání mini bandu šikmo do strany (druhá strana)

Sestava

Vaše Maruška