Menu

Domácí cvičení a výživové poradenství RUTINA.CZ

Účinná domácí cvičení bez nákladného vybavení

  • vybalancované týdenní plány pro začátečníky i pokročilé
  • kardio a posilovací cvičení pro začátečníky (vždy do 20 minut včetně zahřátí+ protažení trénovaných partií)
  • kardio a posilovací cvičení pro pokročilé (krátké zahřátí,+- 30 min tréninku+ protažení trénovaných partií)
  • bonusové sestavy (TRX apod.)
  • pravidelné tréninky v pohodlí Vašeho domova

Zdravé recepty a výživové poradenství

  • zdravé recepty jen z opravdových surovin
  • recepty z ingrediencí k dostání na českém trhu
  • snídaně, obědy, večeře i svačiny
  • chutná jídla plná barev a koření
  • výživové rady a pomoc k dosažení Vašich cílů
  • speciální výživové výzvy (5 denní detox apod.)

Týdenní cvičební plán

Pokročilí

POKardio – celé tělo #10 více... VIP
ÚTPosilování – spodní partie #17 více... VIP
STVOLNO
ČTPosilování – celé tělo #5 více... VIP
Kardio – horní partie #1 (a břicho) více... VIP
SOVOLNO
NEVOLNO

Začátečníci

POPosilování – horní partie #3 více... VIP
ÚTKardio – břicho #1 více... VIP
STVOLNO
ČTHIIT – celé tělo #3 více...
Posilování – spodní partie #2 více...
SOVOLNO
NEVOLNO

Rutina.cz doporučuje

Jak pálit a neukládat

superčlověk

 

Novinky

Proměny

Rutina - proměny
více...

Jitka M. napsala „Mám -7kg a motivační to je neskutečně, co si budeme povídat. Postava se krásně formuje, je daleko více pevnější atd. Má to i jiná pozitiva než jen ta fyzická. Cítím mnohem více energie a už mi spoustu lidí řeklo, že jsem „jiná.“ :o) Veselejší, pozitivnější, plná energie….myslím, že vše vypisovat nemá smysl, znáš to z vlastní zkušenosti :o) Chválím tě kudy chodím! Jak už jsem jednou napsala…jsem moc ráda, že jsem tvé stránky objevila. Otevřelo mi to oči, nové obzory a změnilo život, opravdu…nekecám! :o) I co se stravování týče…jím zdravě a je mi skvěle. Teď se těším na detox, jsem zvědavá, pak napíšu jak jsem to zvládla. Ať se daří, Maruško…Jitka.“

Petra R. napsala: „Cvičí se mi s Tebou skvěle a pořád se zdokonaluji. Dostala jsem se na váhu, kterou jsem neměla ani před dětmi a cvičení je prostě droga. Moc ti fandím.

Pavla napsala: „Maru, jelikož s tebou cvičím rada a tvé tréninky se pro mě staly přímo posedlosti ☺Úžasné bylo i dnešní zjištění, když jsem stoupla  po dlouhé době na váhu, -5kg, cvičím s tebou 4 měsíce ☺ krásný výsledek, ze? 😆 Díky mooooc!!!

Silvia napsala „Veľká vďaka za RUTINU!!! Ty si pre mňa vzorom a jasným dôkazom, že človek nemusí tráviť hodiny v posilke na to, aby sa cítil dobre vo svojom tele. Prajem veľa spokojných rutiňákov!“

Petra napsala „Děkuji a moc se těším na další skvělá cvičení. Sestavy mi maximálně vyhovují a baví, takže doufám, že v tom budeš pokračovat dál, jak to jen půjde 🙂 . I celá Rutina.cz je úžasná, čerpám z ní hodně inspirace, moc ti za ni děkuji 🙂 .“

Denisa napsala „Mockrát Vám děkuji. Cvičím s Vámi čerstvě (asi 3 týdny) a chci Vám jen říct, že jste úžasná. Zaplatila jsem si první měsíc, abych zjistila, zda zvládnu doma s dvěma prcky cvičit. Jste tak neskutečně pozitivní člověk, že se každý den těším na Vaše video a Vaši pozitivní energii, kterou mi prostřednictvím videí předáváte. Jste skvělá v tom, co děláte a doufám, že spolu budeme cvičit dlouho 🙂 a časem Vám budu moci taky zaslat svou proměnu.“

Olina napsala „Několik let se potýkám s bolestmi páteře, bolestmi hlavy a rehabilitační cvičení mi také nikdy moc nepomohla (a tím rozhodně nechci důležitost tohoto cvičení nějak podcenit). Tvá cvičení mi moc pomáhají, cítím, jak mi svaly v zádech zesílily, víc zvládám, kondice roste a bolesti páteře – zejména mezilopatkové a v kříži téměř vymizely. Je to úžasný pocit. Tvá cvičení, která mě donutila posilovat, pomohly více než rehabilitační cviky. Děkuji Ti.“

Petra M. napsala Musím říci ale že cvičení je báječné, cvičím teprve měsíc a cítím se lépe. Sice úbytek na váze zatím nic moc, ale mám už o 4 cm méně přes boky a 2 cm přes stehna. Už jen ohlídat váhu, aby nešla nahoru a centimetry dál ubývaly a samozřejmě jíst pravidelně to mi dělá opravdu velké problémy. Takže chci pokračovat.“