Rutina.cz

Milý Rutiňáci,

s politováním musím říci, že jsem z dovolené zpět a zítra jdu zase do práce.....ach jo. :-( Proč ten čas tak neuvěřitelně letí, když si ho člověk tolik užívá? Nicméně budu i nadále optimistická a těšit se na víkendy :-D

Tento týden mám pro vás nový článek vázající se k aktuálnímu počasí – "Co jíst a pít v horkých dnech". Také plánuji nový recept, který mne absolutně vystihuje. Příští týden snad konečně na vás vybalím svůj plán, týkající se zdravého stravování.

Mějte se krásně a přežijte to vedro co nejpříjemněji!

Co jíst a pít v tropických vedrech?

Vzduch se ani nehne, slunce pálí, sprcha nebo bazén jsou jen dočasnou pomocí. Člověk se potí, je líný, i chuť k jídlu se vytrácí. Obdobné pocity zažívá mnoho z nás každé léto a posledních pár dní jakbysmet. Je vůbec nějaká rada nebo pomoc v tropických vedrech? Dá se nepříjemnému pocitu horka nějak pomoci a povzbudit energii zužovanou vysokými teplotami? Ano, vhodnou volbou potravin se tělu v horkých letních dnech ulevit dá. Jejich osvěžující účinky si můžete vyzkoušet sami na sobě.

Jak elegantně vyřešit jídelníček pod stanem

Jedete kampovat, nebo dovolenou, kde nebude možnost či chuť tolik vařit? Nevadí. Mám pro Vás jednoduché rady, co zdravého a dobrého si s sebou zabalit......

Rutina mixit - nyní je tu pro vás

Co takle dát si mixit? Ten barevňoučký mixit??

Výživové poradenství

Nový obal na Rutině, nová cesta Rutiny......

Stolička - sestava z 16.5.12

*18 min.; stolička nebo židle; HIIT

Sestava na spodní partie, která zaměstná stehna i hýždě.

Pozdravy sousedům - sestava:): z 15.10.12

*14min; medicinbal; HIIT

Při dnešním tréninku zaměstnáme celé tělo, až se budou stropy sousedů otřásat:) Kdyby měli řeči, ať Vám koupí žíněnku…ha :-)

Antigravitační sestava 14.10.13

ČAS: 22min; nafukovací míč; kombinovaný trénink

Působí na vaše pozadí gravitace? Po tomto cvičení zaručeně přestane a půlčičky se zvednou o pár cm výš :-D

 

A zase ty břišáky! - sestava 2.06.13

Čas: +-25 min.; bez pomůcek; stopky

Za pomocí pár celotělových cviků zapracujeme na břišním svalstvu. Jde se na věc! :-)

6. výzva – celé tělo z 28.6.12

*? min.; bez vybavení; stopky

Dnes budeme cvičit angličáky…hurá!!:)

Z fleku pevné břicho a paže - sestava z 30.4.12

*15 min.; bez vybavení.; odpočítávání času

Sestavu budeme opět dělat z jednoho výchozího místa na zemi. Zaměření je dnes na paže, ramena, záda a břicho.

Týdenní a tréninkový plán

.

 

Rutiňáci - Vaše proměny

 
Vyhledávání
Najdete mne na:

 

Podpora Rutina.cz

Gymboss časovač

Psáno o Rutině:

Týdenní posilovací plán:

Online časovač

Časovač