Menu

Domácí cvičení a výživové poradenství RUTINA.CZ

Účinná domácí cvičení bez nákladného vybavení

  • vybalancované týdenní plány pro začátečníky i pokročilé
  • kardio a posilovací cvičení pro začátečníky (vždy do 20 minut)
  • kardio a posilovací cvičení pro pokročilé (kolem 30 min)
  • bonusové sestavy (TRX, bosu apod.)
  • pravidelné tréninky v pohodlí Vašeho domova

Zdravé recepty a výživové poradenství

  • zdravé recepty jen z opravdových surovin
  • recepty z ingrediencí k dostání na českém trhu
  • snídaně, obědy, večeře i svačiny
  • chutná jídla plná barev a koření
  • výživové rady a pomoc k dosažení Vašich cílů

Týdenní cvičební plán

Pokročilí

POStrategické kardio – celé tělo #8 více... VIP
ÚTPosilování – břicho #6 více...
STVOLNO
ČTKardio – horní partie #2 více... VIP
Posilování – spodní partie #12 více... VIP
SOVOLNO
NEVOLNO

Začátečníci

POKardio celé tělo #5 více... VIP
ÚTPosilování – horní partie #7 více... VIP
STVOLNO
ČTKardio – spodní partie #5 více... VIP
Posilování – břicho #2 více... VIP
SOVOLNO
NEVOLNO

Rutina.cz doporučuje

Jak pálit a neukládat

superčlověk

 

Novinky

Proměny

Rutina - proměny
více...

Silvia napsala „Veľká vďaka za RUTINU!!! Ty si pre mňa vzorom a jasným dôkazom, že človek nemusí tráviť hodiny v posilke na to, aby sa cítil dobre vo svojom tele. Prajem veľa spokojných rutiňákov!“

Jitka napsala „Teď se cítím tak pěkně zpevněná, mnohem ohebnější a při denním  šlapání do bytu ve 4. patře bez výtahu, v jedné ruce s nákupem a v druhé s 12 – kilovým synátorem…už tolik nefuním a ta čtyři patra „vyběhnu“ s mnohem větším elánem než kdykoli předtím. A zrovna dnes jsem si na sebe oblékla halenku, kterou jsem ještě před pár měsíci měla dosti obtaženou….“

Petra napsala „Děkuji a moc se těším na další skvělá cvičení. Sestavy mi maximálně vyhovují a baví, takže doufám, že v tom budeš pokračovat dál, jak to jen půjde 🙂 . I celá Rutina.cz je úžasná, čerpám z ní hodně inspirace, moc ti za ni děkuji 🙂 .“

Denisa napsala „Mockrát Vám děkuji. Cvičím s Vámi čerstvě (asi 3 týdny) a chci Vám jen říct, že jste úžasná. Zaplatila jsem si první měsíc, abych zjistila, zda zvládnu doma s dvěma prcky cvičit. Jste tak neskutečně pozitivní člověk, že se každý den těším na Vaše video a Vaši pozitivní energii, kterou mi prostřednictvím videí předáváte. Jste skvělá v tom, co děláte a doufám, že spolu budeme cvičit dlouho 🙂 a časem Vám budu moci taky zaslat svou proměnu.“

Olina napsala „Několik let se potýkám s bolestmi páteře, bolestmi hlavy a rehabilitační cvičení mi také nikdy moc nepomohla (a tím rozhodně nechci důležitost tohoto cvičení nějak podcenit). Tvá cvičení mi moc pomáhají, cítím, jak mi svaly v zádech zesílily, víc zvládám, kondice roste a bolesti páteře – zejména mezilopatkové a v kříži téměř vymizely. Je to úžasný pocit. Tvá cvičení, která mě donutila posilovat, pomohly více než rehabilitační cviky. Děkuji Ti.“

Petra M. napsala Musím říci ale že cvičení je báječné, cvičím teprve měsíc a cítím se lépe. Sice úbytek na váze zatím nic moc, ale mám už o 4 cm méně přes boky a 2 cm přes stehna. Už jen ohlídat váhu, aby nešla nahoru a centimetry dál ubývaly a samozřejmě jíst pravidelně to mi dělá opravdu velké problémy. Takže chci pokračovat.“